Ostuinfo

Ostu sooritamisel läbi OÜ Diamira e-poe on ostukorvi kinnitamisel võimalik genereerida e-arve, mis saadetakse ka sisestatud e-maili aadressile.
Ostukorvis on oluline valida saatmise viis ja sisestada pakiautomaadi korral ka endale sobiv pakiautomaat, kust pakk kätte saada. Postkontorisse saatmise korral on olulised täpsed aadressi andmed, telefoni number aitab paki saabumise infol kiiremini kohale tulla.
OÜ Diamira ei vastuta kliendi poolt ebatäpsete kontaktandmete sisestamise ja sellega kaasnevate võimalike lisakulude eest. NB! Ebatäpsete andmete korral tagastatakse pakk postiasutuse poolt saatjale ja sellega kaasneb saatjale tagastamise kulu üldjuhul 2.95 eur, kui uuesti pakk teele panna, siis tuleb uus saatmise kulu üldjuhul 2.95 eur, seega tuleb ebatäpsete andmete korral uuesti postitamisel kauba tellijal maksta lisa saatekulu vähemalt 5.90 eurot, summa võib olla teine, kui pakk on suur. Selliste kulude vältimiseks tuleb tellijal olla täpne andmete sisestamisel ja tuleb õigeaegselt pakile järgi minna.
Kui ebatäpsete andmete tõttu on pakk tagastatud, siis tellimus kas tühistatakse või postiasutuse poolt tellimuse tagastamise ja/või kokkuleppel uuesti saatmise saatekulud kannab tellimuse teinud klient. Ostu tühistamisel arvestatakse tagasi makstavalt summalt maha kauba saatjale tekkinud tagastamise kulu, mis väiksema paki korral on üldiselt 2.95 eur.

E-poest saadetud või genereeritud arve tuleb tasuda OÜ Diamira arvele number: EE581010220242410228, selgitusse arve nr ja ostja nimi või vastavalt arvel märgitud andmetele. Koheselt tasutud arve võimaldab paki ka kiiremini komplekteerida ja teele panna. Tähtajaliselt mitte tasutud arve kuulub tühistamisele.

OÜ Diamira postitab kauba kliendi poolt antud andmete alusel kuni 2 tööpäeva jooksul (va erand korrad nt puhkused), peale raha laekumist arvele.

NB! kui ostukorvis on kohe olemas ja alles tellimisega/tulevikus tellitavad  tooted koos, siis postitatakse pakk, kui kogu ostukorvis olnud kaup on komplekteeritud. Kui mõnda kaupa ei ole võimalik väljastada, siis selle eest makstud summad tagastatakse ostjale.

Kauba tagastamise võimalus on 14 päeva jooksul vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele.
Kauba tagastamisest informeerib klient OÜ Diamirat meiliaadressile diamira2@gmail.com või läbi facebook lehe https://www.facebook.com/diamira2

NB! ETTETELLIMISEGA tooted, mis on tellitud spetsiaalselt kliendi soovile ei kuulu tagastamisele!

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja komplektne nagu oli see kliendile saates OÜ Diamira poolt.
Kauba tagastamisel nii saatmise kui ka tagastamise kulud kannab ostja.Vajadusel arvutatakse saatmise ja tagastamise kulud maha kliendile tagasi makstavalt summalt. Kui toodete saatmisel on olnud saatmine TASUTA, siis toodete tagastamisel arvestatakse tagasi makstavalt summalt maha ka müüja poolt toodete saatmiseks tehtud saatekulud.

Defektse või mittekomplektse toote korral võtta ühendust meiliaadressil diamira2@gmail.com või läbi facebook lehe https://www.facebook.com/diamira2 

ETTE TELLIMISEGA TOOTED OSTUKORVIS! Tellimise kuupäevaks peab olema makse toodete eest laekunud! Soovitame kasutada pangalinke!
Peale tellimuse teostamist saabuvad tooted üldiselt 2 nädala jooksul, peale mida postitame nad esimesel võimalusel! OLE OMA TELLIMUSES KINDEL, sest toode tellitakse just sinu soovi kohaselt ja ei kuulu taastamisele! Samuti ära hiline makse tegemisega, sest õigeks ajaks laekumata tellimused tühistatakse!
Kui juhtub, et Teie poolt tellitud toode on laost otsas või ei ole mingil põhjusel tellimuses sees, siis puuduva toote või toodete eest laekunud makse tagastatakse kliendile!

Kui olete ETTE TELLIMIEGA toodetega koos tellimusse lisanud  ka kohe olemas olevaid tooteid, siis need broneeritakse kliendile ja saadetakse kliendile koos ETTE TELLIMISEGA saabunud toodetega!